keskiviikko 1. kesäkuuta 2016

Herra Höpönassu

Hei, sinä siellä! Minä olen Herra Höpönassu. Pääsin ihanan pojan kaveriksi ja nyt on mahtava nähdä kaikkea uutta ja kivaa. Kaikkihan nimittäin on oikeasti ihan uutta minulle, sillä valmistuin vasta pari päivää sitten.
Olen kuulema syntynyt lankakerästä, jostain tällaisesta siis. Mutta en juurikaan tästä langasta vaan Novitan Palma-langasta, jota löytyi lankalaatikon uumenista. Vuosia sitten kerät olivat sinne hankittu odottamaan ja nyt oli vihdoin niiden vuoro päästä muotoutumaan minuksi! Ohjeen minun neulomiseen tekijäni löysi kuulema Suuren Käsityölehden numerosta 5-6/2011, jossa oli ohje myöskin pupulle ja nallelle.
Olen päässyt myös jo pihalle ja kuinka nautinkaan kun on lämmintä ja aurinkoista.
Aurinkoa on tullut kyllä otettua näillä lämpimillä keleillä, moneen kertaan. 
On se vain niin mukavaa.
Kukkiakin olen päässyt hoitamaan ja haistelemaan.Parasta kuitenkin on illalla kömpiä lämpimään kainaloon uneksimaan kaikesta mukavasta!
Toivotan oikein mukavaa ja lämmintä kesää sinulle!
Terveisin Herra Höpönassu

2 kommenttia:

Kiitos viestistäsi ja mukavaa päivänjatkoa sinulle!